Avbryt

Orgnr 885000-3305
Kontonr BG 5887-7978

Om Valbo AIF

Valbo AIF har sitt kansli på Ludvigsbergsvägen 16 Valbo, Valbo Gym & Fitness.

Ludvigsbergsvägen 16
818 31 VALBO

E-post: info@valboaif.se
Webbsida: www.valboaif.se
Bankgiro: 5887-7978
Organisationsnummer: 885 000 - 3305

Vill du bli medlem i VAIF?
Medlemsavgiften för dig som redan är medlem faktureras via laget.se i början av nytt kalenderår.

Ungdom 150:- Upp till 20 år
Vuxen 250:-
Familj 350:- och då ingår hemmavarande barn upp till 20 år

Vill du bli medlem hos oss skickar du ett mail till oss på info@valboaif.se så läggs du upp i vårt medlemsregister och vi skickar dig en digital faktura. De uppgifter vi behöver är namn, adress och personnummer samt mailadress och telefonnummer. Detsamma gäller om du vill att vi lägger upp ett familjemedlemskap för din familj. Då behövs namn, adress, personnummer samt mail och telefonnummer på alla i familjen. Vi ser gärna att du som är förälder till barn i någon av våra sektioner också är medlem så att du kan föra ditt barns talan vid beslutande möten i sektion och förening.

Som medlem stöder du oss och du har rätt att delta i allmänna möten, påverka verksamheten och självklart rätt att delta i de olika sektionernas träning, tävling m.m. utifrån principer utformade inom resp. sektion. Som medlem har du rätt att delta i alla sektionsårsmöten och där påverka utformningen och utvecklingen av vår verksamhet.